پیکرتراشی بدون جراحی با دستگاه لاغری اوندا

اوندا تنها دستگاهی که از COOLWAVES استفاده می کند، امواج مایکروویو به خصوصی که سلول های چربی را به صورت اختصاصی مورد هدف قرار می دهد تا چربی های موضعی را را با شیوه ای ایمن، موثر و غیر تهاجمی کاهش دهد.

امواج COOLWAVES دستگاه ONDA در کاهش چربی های موضعی انباشته شده در نواحی ای مانند شکم، پشت و اندام تحتانی به شدت موثر هستند (معمولا در۴ الی ۵ جلسه). علاوه بر این امکان درمان سلولیت (حتی در پیشرفته ترین مراحل آن) و شلی پوست توسط این امواج وجود دارد.

COOLWAVES: امواج مایکروویو به خصوصی که با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی بیمار، چربی های زیرپوستی را مورد هدف قرار می دهد.
All-in-one solution: یک راه حل موثر برای چربی های موضعی، سلولیت ها و شلی پوست.
Smart Handpieces: یک راهنمای شهودی برای اپراتور ها در حین درمان فراهم شده است. LED هایی که تضمین کننده موثر و ایمن بودن درمان هستند
Skin Cooling: مجهز شده به سیستم خنک کنندگی تماسی پوست
Simple & User Friendly: یک نرم افزار ساده با طراحی ارگونومیک و جذاب که به اپراتور کمک می کند درمان را به خوبی انجام دهد

blank

ویژگی های دستگاه لاغری اوندا

  1. سفت کردن پوست و رفع سلولیت
  2. قویترین دستگاه لاغری غیر تهاجمی
  3. کاهش سایز
  4. رفع سلولیت
  5. تایتنینگ پوست بدون عوارض
  6. رفع چاقی موضعی
  7. مایکروویو Coolwave
  8. تایتنینگ(کلاژن سازی)
  9. رفع غبغب
  10. کاملا بدون درد
  11. جدیدترین تکنولوژی روز دنیا
  12. شلی پوست
  13. بی خطر و غیر تهاجمی
  14. هندپیس های ویژه هوشمند
  15. درمان بسیار سریع
  16. جدیدترین تکنیک کول ویو
  17. کولینگ داخل قوی
  18. بدون سوختگی و کاملا غیرتهاجمی
  19. دارای تاییدیه CE اروپا و تاییدیه وزارت بهداشت ایران
  20. برنده جوایز ۲۰۱۸ Aesthetic و Anti Aging & Beaity Traphy 2018
blank

درخواست رزرو نوبت از مرکز رژیم درمانی فائزه احمدی

ویژگی های دستگاه لاغری اوندا

طراحی به خصوص هندپیس های هوشمند: عمیق و کم عمق. دو هندپیس در عمق عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند، هرکدام برای نواحی مختلفی از بدن و انواع متفاوتی از عیب و نقص ها طراحی شده اند. هیچ دستگاه دیگری امواج مایکروویو را، به نحوی که هندپیس های هوشمند دستگاه ONDA ساطع میکنند، گسیل نمی دهند.

امواج مایکروویو سبب نوسان و ارتعاش و در نتیجه بالا رفتن دمای محیطی که مولکول ها در آن قرار دارد می شوند. هندپیس های دستگاه اوندا امواج مایکروویو ۴۵/۲ گیگاهرتز تولید می کنند. فرکانسی که بیشتر توسط چربی جذب می شوند تا مولکوا های آب. قابلیت هدایت  اپی درمیس و درمیس هم از این جهت که شامل مقدار زیادی آب می باشند بسیار بیشتر از هایپودرمیس است.

از این رو زمانی که COOLWAVES ها به پوست نفوذ میکنند، از لایه های بالایی بدون ایجاد گرمای زیاد مستقیما عبور میکنند. (۲۰% از انرژی امواج مایکروویو) و عملکرد مفید خود را روی چربی زیرپوستی که آنها را به میزان زیادی جذب میکنند (۸۰% از انرژی امواج مایکروویو) متمرکز میکنند. در مقابل دستگاه های RF از زمانی که جذب آب می شدند تنها بر روی سطح عمل میکردند و این به این معنی است که نه تنها موفق نمی شدند به عمق بدن نفوذ کنند و چربی ها را درمان کنند که احتمال آسیب رساندن به پوست را هم داشتند. برای ایمنی بیشتر و بهبود یافتن راحتی بیمار، هندپیس ها با یک سیستم خنک کننده مجهز شده اند که به عنوان یک مانع میان منبع رهایی COOLWAVES و پوست عمل می کند.

 

blank

عملکرد رفع سلولیت

blank

عملکرد رفع چاقی موضعی

blank

عملکردمربوط به لیفت

(A):به نحوی طراحی شدند که تنها ۲۰% از انرژی به درمیس می رود و این در هر حالتی توسط سیستم خنک کننده موجود جبران و خنثی می شود. ۸۰% انرژی باقی مانده به درون چربی ها نفوذ می کند.

(B): بیشتر انرژی RF در اپی درمیس و درمیس گیر می کند و به قدری گرما ایجاد می کند که خطر آسیب زدن به بافت وجود دارد. از طرفی از آنجایی که این امواج موفق به رسیدن به سطح هایپودرمیس نمی شوند، درمان موثر واقع نمی گردد.

(C): یک بخش از تصویر گرماسنجی یک بافت درمان شده با هندپیس ONDA: گرمایی که به وضوح زیر لایه های بالای پوست دیده می شود، لایه های بالایی که سرد باقی می مانند و از این رو به رنگ آبی نشان داده شده اند.

(D): بافت مشابه درمان شده با رادیوفرکانسی دو قطبی: گرمای شدیدی که بر روی سطح ایجاد شده در حالی که عمق بافت سرد باقی مانده

پیکر تراشی بدن با دستگاه لاغری:

Coolwaves ( امواج کوچک ویژه که سلولهای چربی را به صورت انتخابی هدف قرار می دهند) آخرین مرز در صنعت پزشکی و زیبایی است.
اثر ۳ گانه و نتایج بلافاصله قابل مشاهده و ماندگار هستند:

  1. چربی
  2.  سلولیت
  3.  سستی پوست(تایتنینگ)

اوندا باعث القای عملکرد ترمیمی ، محکم سازی (چربی سوزی) و غیر تهاجمی می شود که به مرور زمان و بدون عوارض جانبی تاثیر گذار است. تکنولوژی جدید کول ویو (Coolwaves)، (فناوری امواج کوچک که توسط DEKA اختراع شده است) که آخرین نسل در تخصص پوست و زیبایی شناسی پزشکی می باشد، باعث کاهش چربی های موضعی در بدن ، به ویژه در شکم ، ران و باسن می شود. این سیستم چربی را حل می کند ، پوست را محکم کرده و سبب استحکام و سفتی بیشتر بافت ها می گردد.
این سیستم به جای رادیو فرکانس جهت سفت شدن ، تقویت و استحکام پوست استفاده می شود که یا به عنوان یک جایگزین یا در ترکیب با تکنیک های قدیمی مانند کرایولیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لاغری اوندا انقلابی در ایمنی و سلامتی

عملکرد Onda Coolwaves عمیق و هدفمند است ، بدون اینکه به نواحی نزدیک پوست آسیب برساند: مایکروویوها در ۴۵/۲ گیگاهرتز به صورت ویژه توسط سلولهای چربی جذب شده، در حالی که با فرکانس رادیویی ، انرژی بسیار سطحی تر پراکنده می شود (درم و اپیدرم).